mandag den 25. juni 2012

2000 Besøg

Jeg har holdt en pause fra bloggen pga. tidsmangel da jeg blandt andet skulle flytte, istandsætte osv. men jeg er stærkt tilbage.


På trods af mit fravær har besøgstallet ikke lagt stille, sidst jeg markerede besøgstallet var vi på 1000 besøgende, det er kun 4 indlæg siden, dog ca. 4 måneder siden, men når jeg tænker på at der ikke er kommet nye indlæg til, udover de 4 og den sidste er fra midt April, altså på nuværende tidspunkt cirka 2 1/2 – 3 måneder gammel, synes jeg det er godt klaret.


Det viser kun en ting, at der har været flere læsere til de gamle indlæg, hvilket jo er en god ting at de kan bruges. Det er min mening er at siden gerne skulle være således, at man kan bruge indholdet uanset hvor længe siden det er at indlægget er skrevet. Noget man kan bruge altid igen og igen. I hvert fald de fleste af indlæggene har ingen holdbarheds dato.


Jeg er glad for at det er det statikken giver udtryk for, så er planen lykkes indtilvidere. Jeg synes det er dejligt at indlæggene kan bruges, selvfølgelig er det blot statstik og den viser kun besøgene, ikke hvor meget der reelt bliver læst og om læseren overhovedet kan bruge det til noget. Derfor modtager jeg som altid gerne ris og ros til bloggen og hvert indlæg hvis du skulle have noget på hjertet.





Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar